In SmartBill Conta se pot accesa urmatoarele functionalitati (atat din meniu cat si din dashboard-ul aplicatiei):

  • Vanzari si Achizitii:

Se inregistreaza vanzarile si achizitiile interne si externe;

Se inregistreaza rapoartele Z generate de fiecare casa de marcat utilizata;

Se configureaza tipurile de tranzactii (cu regim normal, cu regim special, intracomunitare, etc.).

  • Casa si banca:

Se inregistreaza tranzactiile efectuate prin conturile de trezorerie;

Se inregistreaza incasarea si plata facturilor;

Inregistrarea nu este limitata doar la conturile 5121/5124/5311/5314, fiind acceptate si: 5191, 5127, 5126, 5125, 508.

  • Note diverse:

Note contabile diverse: se inregistreaza note contabile care nu intra in categoriile standard de achizitii, vanzari, casa, banca;

Note repetitive: se gestioneaza tranzactiile prin conturile 471, 472;

Calcul impozit micro: se calculeaza automat baza impozabila si impozitul micro afferent.

Calcul impozit pe profit: se calculeaza si inregistreaza automat impozitul pe profit;

Inchiderea de luna: se acceseaza operatiunile de final de luna, inchideri de conturi de TVA, reevaluari de solduri, amortizari, salarii, inchidere conturi de venituri si cheltuieli.

  • Imobilizari:

Se inregistreaza tranzactiile legate de adaugarea si editarea imobilizarilor;

Se calculeaza amortizarea si se face analiza rapoartelor de imobilizari.

  • Salarizare:

Se intocmesc statele de plata si fluturasii de salariu;

Se calculeaza salariile;

Se geneaza adeverintele si a rapoartel la concediile medicale

  • Declaratii:

Se intocmesc declaratiile fiscale in functie de vectorul fiecarei societati in parte (D112, D300, D390, D394, D100, D710)

  • Rapoarte:

Se emit rapoartele contabile standard (fisa de cont, balanta, registru jurnal, registul de evidenta fiscala, jurnal de vanzari, jurnal de cumparari, sume de incasat si sume de plata);

Se afiseaza liste de documente inregistrate: vanzari, achizitii, rapoarte Z, tranzactii pe centre de cost.

  • Nomenclatoare:

Conturi de trezorerie: lista conturilor bancare, de casa si altele similare, folosite in cadrul firmei, cu conturile contabile asociate;

Parteneri: listele de parteneri (clienti & furnizori). Se pot adauga parteneri noi sau se pot edita cei existenti. Fiecare partener are asociate si conturile contabile necesare;

Plan de conturi: lista cu toate conturile, atat cele din planul contabil general cat si analiticele adaugate de catre utilizator;

Produse si servicii: lista produselor si serviciilor companiei. Acestea vor fi utile pentru preluarea automata a datelor din Smart Bill Facturare si Smart Bill Gestiune;

Tipuri de produse: aici sunt tipurile care definesc fiecare produs in parte. Sunt foarte importante pentru preluarea datelor din Smart Bill Facturare si Smart Bill Gestiune. De aici se pot adauga tipuri noi sau se pot edita tipurile existente. Fiecare produs trebuie sa aiba un tip asociat.

  • Configurari:

Configurari firma client: se editeaza parametrii firmei client selectate;

Configurari firma de conta: se editeaza parametrii firmei de conta.

  • Sincronizare :

Se preiau datele din Smart Bill Facturare/Smart Bill Gestiune

Ai găsit răspunsul căutat?