Pentru inregistrarea unei achizitii interne, vei completa mai intai datele furnizorului. Daca ai deja o lista de furnizori importata, este suficient sa tastezi primele caractere din numele furnizorului si se vor afisa denumirile celor care contin aceste caractere. Din aceasta lista poti alege partenerul dorit.

Daca nu il ai in baza de date, apasa butonul Adauga partener, iar in fereastra deschisa va fi suficient sa completezi CIF-ul, datele preluandu-se in mod automat conform informatiilor de pe site-ul ANAF.

In campul urmator vei selecta Tipul documentului in baza caruia doresti sa facem vanzarea. Exista urmatoarele optiuni:

  • Factura;
  • Aviz;
  • Factura simplificata;
  • Factura simplificata cu CIF;
  • Bon fiscal;
  • Bon fiscal cu CIF;
  • Factura emisa in numele furnizorului;
  • Carnet de comercializare;
  • Borderou de achizitii;
  • Exceptate de la utilizarea AMEF;
  • Autofactura;
  • Contract;
  • Altele.

De asemenea, poti selecta moneda in care faci inregistrarea facturii.

In a doua sectiune a ecranului, vei inregistra notele contabile. Campul Total document vine ca ajutor pentru verificarea valorii inregistrate prin notele contabile. In momentul in care completezi acest camp, in partea de jos a ecranului apare valoarea alocata pe baza de calcul si TVA.

Ai găsit răspunsul căutat?