Raport sume de incasat se afla in meniul Rapoarte.

Raportul afiseaza documentele neincasate la o anumita data. Se afiseaza componenta soldului pe parteneri la data specificata.

EXEMPLU: Daca se calculeaza soldul la 31.12, se iau in calcul toate documentele de vanzare emise pana la 31.12 si toate incasarile pentru aceste documente inregistrate pana la  31.12

Soldul se calculeaza pornind de la data contabila, nu de la data documentului, astfel incat se pot face reconcilieri cu fisele conturilor 4111.
 

Raportul este structurat in functie de clienti, iar notele contabile sunt ordonate dupa data la care au fost emise, de la cele mai vechi la cele mai recente. 

Sunt afisate date privind documentul si valrile pe care le contine, dar si Zilele intarziere si Categorie intarziere. Exista patru Categorii de intarziere in functie de care se si pot face filtrari: 

  • In termen;
  • 30-90 de zile;
  • 90-365 de zile;
  • Peste un an.

Exista si posibilitatea de a vizualiza o varianta compacta a raportului, in care se vor afisa doar valorile pentru fiecare client in parte.

Ai posibilitatea de a opta pentru afisarea anumitor informatii prin selectarea coloanelor.

Raportul poate fi exportat in format .xls sau PDF. 

Formatul XLS contine toate coloanele raportului.

Formatul PDF are o structura fixa si nu replica toate modificarile facute pe coloanele afisate

Ai găsit răspunsul căutat?