Raportul Sume de plătit se află în meniul Rapoarte.

Raportul afiseaza documentele neplatite la o anumita data. Se afiseaza componenta soldului pe parteneri la data specificata.

EXEMPLU: Daca se calculeaza soldul la 31.12, se iau in calcul toate documentele de achizitie emise pana la 31.12 si toate platile pentru aceste documente inregistrate pana la 31.12

Soldul se calculeaza pornind de la data contabila, nu de la data documentului, astfel incat se pot face reconcilieri cu fisele conturilor 4111.

Raportul este structurat în funcție de furnizori, iar notele contabile sunt ordonate după data la care au fost emise, de la cele mai vechi la cele mai recente. 

Sunt afișate date privind documentul și valorile pe care le conține, dar și Zilele întârziere și Categorie întârziere

Există patru Categorii de întârziere în funcție de care se și pot face filtrări: 

  • In termen;
  • 30-90 de zile;
  • 90-365 de zile;
  • Peste un an.

Există și posibilitatea de a vizualiza o variantă compactă a raportului, în care se vor afișa doar valorile pentru fiecare client în parte.

Ai posibilitatea de a opta pentru afisarea anumitor informatii prin selectarea coloanelor.

Raportul poate fi exportat in format .xls sau PDF. 

Formatul XLS contine toate coloanele raportului.

Formatul PDF are o structura fixa si nu replica toate modificarile facute pe coloanele afisate.

Ai găsit răspunsul căutat?