Apar situatii in care angajatii primesc o suma din partea firmei cu scopul de a duce la bun sfarsit anumite sarcini.

Exemple:

  • Un angajat pleaca in delegatie si are nevoie de bani ca sa-si plateasca cazarea, transportul, etc.
  • Unui angajat i se da o suma de bani ca sa faca anumite achizitii pentru firma.

In astfel de situatii, angajatii primesc un avans pe care il vor deconta ulterior.

Se intocmesc deconturi in care se trec sumele acordate angajatilor si sumele utilizate de acestia.

Dupa ce isi termina “misiunea”, angajatii fie restituie banii care le-au ramas din avans, fie primesc bani din partea firmei, daca avansul initial nu a fost suficient.

Este posibil, de asemenea, ca in timpul misiunii, unui angajat sa i se suplimenteze avansul primit initial.

Deconturile din SmartBill permit gestionarea acestor sume si raspunda la urmatoarele intrebari:

  • Ce bani s-au acordat angajatiilor?
  • Ce sume au fost decontate?
  • Ce mai trebuie decontat?
Ai găsit răspunsul căutat?