Aici apar deconturile care au fost inregistrate in aplicatie.

Pentru fiecare decont sunt afisate datele de indentificare, titularul, contul, moneda, suma acordata, suma decontata.

De aici se pot gestiona deconturile:

  • Se pot identifica deconturile care mai au sume de decontat
  • Se pot gasi deconturile facute pentru un anumit angajat
  • Se pot edita deconturile existente
  • Se pot adauga deconturi noi.

Cand se foloseste contul 542, pe interfetele de mai jos va aparea un buton care permite adaugarea unui decont nou / editarea unui decont existent:

  • Registru de casa
  • Jurnal de banca
  • Achizitii, zona „Plateste acum”
  • Note contabile diverse

La click pe butonul „Decont” se deschide o fereastra de configurare care permite adaugarea unui decont nou sau editarea unuia existent. Comportamentul este acelasi, indiferent de interfata din care se face configurarea decontului.

Este suficient sa folosesti contul 542 pe Registru de casa, Jurnal de banca, Achizitii > Plateste acum, Note contabile diverse: butonul care permite configurarea decontului va aparea automat.

Din ecranul de configurare decont se poate adauga un decont nou sau se poate edita unul existent.

Ai găsit răspunsul căutat?